Kurumsal dijital dönüşüm Sayfa yapısını ve düzenini değerlendirirken, gerekli pazarlama mesaj (lar) ını entegre etmenize izin verirken arama sıralamanızı iyileştiren (ALT etiketlerinin ötesinde) görüntüleri SEO dostu bir şekilde kullanmanın ince ama stratejik bir yolu vardır. Şaşkın? Bir örneğe bakalım:
Bir seyahat sitesi işlettiğinizi ve belirli bir sayfayı “Las Vegas oteli” terimi için optimize etmek istediğinizi varsayalım. “Şimdi rezervasyon yapın ve% 20 tasarruf edin!” Gibi cazip bir pazarlama mesajı eklemek istediğinizi varsayalım. Yukarıda belirtilen sloganın açıklayıcı metni yoktur, ancak ikna edici özelliklere sahiptir. Bununla birlikte, sloganı bir resme ve anahtar ifadeyi (ör. Las Vegas oteli) bir başlık etiketine yerleştirmek isteyebilirsiniz. Bu, istenen terime vurgu yapar, ancak yine de anahtar kelime tutarlılığından ödün vermeden bir pazarlama fırsatı sunar.
En önemlisi, görseller, gerekli anahtar kelimeler ve kelime öbekleri içermeyen pazarlama mesajları eklemek için harika bir yerdir. Bu teknikten yararlanmak, açıklayıcı metnin dizine alınmasını sağlarken, daha az pazarlama jargonunun gözden kaçmasını sağlayacaktır. Anahtar kelime açısından zengin içerik ve cazip mesajların kombinasyonu, stratejik denklemin her iki tarafını da tatmin edecektir.